1,254,014

120
מדריך עסקים
קניות בניית אתרים קופונים מדריך עסקים

אימון עסקי

קצת על אימון עסקי
 

 


אימון עסקי

כל התשובות הקשורת לאימון עסקי

לא דומה לצורות אחרות של שדרוג היכולת התפעולית של חברה או מוסד מנהלתי אחר. כשם שכל חברה ופירמה זקוקה מדי פעם לרענון הקיים, כך גם מנהלים של חברות צריכים לנסות מפעם לפעם רענון. המטרה  היא להוציא את המושכים בחוטים מן השגרה הרגילה ולגרום להם לחשוב צורה אחרת.
כמו בהרבה מאוד תחומים אחרים, גם בנושא של ניהול פירמה פרטית אנחנו מגיעים עם כלים מסוימים איתם אנחנו רגילים לעבוד. לכן אנחנו נזקקים מדי פעם לרענון כזה או אחר של שיטות עבודה, מטרות, דרכי פעולה וכיוצא בזאת. הנושא של אימון עסקי מתמקד למעשה בחשיבה מחוץ לקופסה הרגילה והסטנדרטית.
הרבה מהכלים שמושגים לא יכולים להיות מושגים בדרכים אחרות, ולפעמים מה שנראה טריוויאלי וברור מקבל משמעות אחרת לחלוטין אם מציגים אותו באור שונה.

מנהלים רבים יודעים לספר כי תקופות ארוכות בחייהם המקצועיים הם נהגו להאשים רק את הכפופים אליהם בכל מיני בעיות. לעומת זאת, לאחר שתייעצו עם גורם מקצועי כזה או אחר, גם אם הוא כלל לא קשור אל החברה שלהם באופן ישיר, הם קיבלו פרספקטיבה שונה של דין ודברים.

מטרתו

אימון עסקי מטרתו לצייר בקווים כללים תמונה חדשה לעיניהם של מנהלים או עובדים, כשבסופו של התהליך מתקבלות אנרגיות חדשות שלא היו לפני כן. למעשה, זה דומה ליציאה לחופשה במובן מסוים – רק בלי לצאת מהמשרד. מנהלים רבים מספרים כי  הוביל אותם לרענון טוטאלי של כל המושגים העתיקים אשר התמקמו אצלם בראש לאורך שנים, וכך הם קיבלו מחדש את חדוות היצירה והאנרגיות הראויות. כשם שכל עובד זוטר זקוק מדי פעם לשיחת רענון, כך גם זקוקים האחראים עליו והמנהלים שלהם לתמיכה חיצונית.

 העניין החשוב בנושא  נוגע לכך שלא מדובר על שדרוג של עבודה קיימת. במילים אחרות, המאמן אינו צריך להיות מודע כלל לתחום  של החברה ונושא זה כלל אינו רלוונטי אליו. לא משנה אם מדובר על חברה אשר מוכרת מוצרי נייר או על חברה אשר מוכרת שירותים פיננסיים, מנהלים נשארים מנהלים בכל מקום. מכיל בחובו הרבה מאוד שיטות ומתודות שעובדות היטב בכל חברה, ובכל מקום בעולם. הנושא של ייעוץ לחברות תפס תאוצה בשנים האחרונות בכל מקום בעולם המערבי, וכך מה שהיה פעם נחלתם של חברות גדולות בלבד הפך ברבות השנים לכלי יעיל, שימושי ואפילו הכרחי לכל חברה באשר היא.

יצירת יתרון תחרותי

צריך לזכור כי בעולם תחרותי ומהיר כמו שלנו כיום כל חברה מחפשת את היתרון היחסי שלה על פני השאר. הבלטה של היתרון הזה בצורה הטובה והיעילה ביותר יכולה לעשות שמות בדרך בה הפירמה תופסת את עצמה וגם בדרך בה תופסים אותה לקוחותיה.
אי אפשר להתעלם מן העובדה שכאשר מנהלים מרגישים טוב עם מה שהם עושים, התחושה החיובית מחלחלת כלפי מטה – אל העובדים ואל הלקוחות.
השקעה בנושא  היא השקעה אשר תחזיר את עצמה לא רק בטווח המיידי, אלא חודשים ושנים אחר כך.
בנוסף, בהתחשב בכך שעלותו  לא עולה על עלותו של ציוד חדש למשרד, הרי שאין ספק שמדובר על האלטרנטיבה הטובה ביותר העומדת מול מנהלים ומנכ"לים בכל תחום.

חשוב מאוד גם לציין שאימון עסקי יעיל בכל תקופה: כל אחד מאיתנו, גם אם הדברים עובדים כהלכה, צריך מדי פעם רענון ותזכורת לדרכים בה עושים את הדברים נכון.

למידע וייעוץ מקצועי בנושא ביטוחים במחירים לכל כיס הכנסו עכשיו לאתר החברה של זאב ברונשוויג


המאמר נכתב בחסות:
זאב ברונשוויג סוכנות לביטוח
כתובת: הרצל 21, ראשון לציון
טלפון: 03-9508000

אתר אינטרנט:
http://www.zeev-b.com/

אימון עסקי קואוצינג, ייעוץ עסקי
ביז אינפו מדריך העסקים המוביל בישראל עם מגוון ענק של בתי עסק בתחום אימון עסקי
 
 


מאמר זה וכל שאר התכנים שבאתר ביז אינפו מוגנים בהתאם לחוק זכויות יוצרים, אין להעתיקם בכל צורה שהיא אלא רק באישור כתוב מאתר ביז אינפו